Община Стара Загора е сертифицирана за качеството на околната среда

Сертификатите са с валидност до януари 2018 година

Интегрираната система за управление на качеството на околната среда на община Стара Загора е съгласно изискванията на международните стандарти ISO 9001:2008 и ISO 14001: 2004. Това съобщиха от пресцентъра на общината след като получиха сертификати за съответствие.
Документите са издадени от органа по сертификация на системи за управление към „Центъра за изпитване и европейска сертификация” ЕООД – Стара Загора.
Секретарят на общината Цена Велкова получи сертификатите от управителя на ЦИЕС ЕООД - инж. Благовеста Шинева. Те са гаранция, че интегрираната система за управление на качеството и околната среда е създадена и внедрена в съответствие с изискванията на приложимите стандарти, както и че процесите в организацията протичат ефикасно, съгласно утвърдените правила, при акуратно съблюдаване на нормативните актове. Новите сертификати по ISO 9001 и ISO 14001 са със срок на валидност до януари 2018 година.
Получените документи удостоверяват компетентността на общинските служители и тяхното отговорно отношение към околната среда