Избрани Новини
Столицата става център на дигиталната икономика в Европа
20-04-2015, 10:26
Снимка:pixabay.com
Автор:Sofiautre.bg
Още по Темата:Хора от над 40 страни идват у нас за най-големия бизнес форум
Утре се открива най-големия европейски бизнес форум за дигиталната икономика CEEDS'15 by Webit в България, който ще се проведе в рамките на 2 дни.
Специален гост е европейският комисарят, отговарящ за единния дигитален пазар Андрюс Ансип, който ще открие форума заедно с Пламен Русев – български сериен предприемач и инвеститор в технологични компании, пише econ.bg.
Представители от най-големите, иновативни и най-успешни фирми, млади предприемачи, инвеститори, политици и топ мениджъри от почти всички индустрии са сред трите хиляди лектори и посетители на събитието от цял свят и разбира се от България.
Сред основните теми на форума са внедряването на дигиталните технологии в бизнеса, как се управлява успешен бизнес; ефективни маркетинг, реклама, продажби, иновации и обслужване на клиенти с възможностите, които технологиите предоставят. Наред с това десетки инвеститори от фондове от цял свят ще се срещнат със стартиращи компании от Централна и Източна Европа и ще обсъждат възможности за инвестиции в тях.
„Предстои ни седмото издание на CEEDS by Webit. Именно от България екипът ни наложи глобалните събития Webit (част, от които е CEEDS в София) сред най-престижните и влиятелни форуми и бизнес платформи за дигиталната икономика и като единица мярка за най-високо ниво място за среща на световни технологични, дигитални, маркетинг, рекламни и медиа експерти.“ казва Аниела Русева, вицепрезидент на глобалните събития Webit.
„Посетителите ни от цял свят знаят, че от няколкото сцени в рамките на CEEDS ще чуят световни лидери, ще научат тенденциите в своите индустрии и ще се срещнат с потенциaлни партньори и клиенти. Това е мотивацията за хиляди хора да летят от 40 държави и да кацнат в София, за да сключват договори и да научат последни новини в своята сфера. Дигиталните технологии променят всяка индустрия – банки и финанси, туризъм здравеопазване, фармация, транспорт и автомобилна, медийна, рекламна, бързооборотни и потребителски стоки, маркетинг“ добавя Русева.
Топ Новини