Избрани Новини
Жена намери плъх в бургер от „Макдоналдс“ (снимка)
12-11-2015, 18:00
Автор:Елза Парини
Още по Темата:Руснак съди Макдоналдс за счупен нокът
"Макдоналдс" повишава почасовото заплащане с долар
Търсят се 60 мераклии за МакДоналдс в Германия
Рускиня съди "Макдоналдс" заради отрязан пръст
Мъж запали и изпуши картоф от Макдоналдс? (видео)
Макдоналдс спира китайското пилешко месо в Япония
Клиент на KFC получи пържен плъх, вместо сочно пиле? (видео)
Веригата "Макдоналдс" отдавна изпитва финансови затруднения, коментират експерти
Пореден скандал заради качеството на храната тресе веригата ресторанти "Макдоналдс" в Мексико след като жена намери в бургера си глава на плъх. Офисът на Главната прокуратура възнамерява да образува наказателно производство срещу компанията.
На 9-ти ноември Главната прокуратура на Мексико затвори ресторант от веригата "Макдоналдс" в предградие на град Тлалнепантла. Причината е лошото качество на храните и опасност за здравето на посетителите.
Инцидентът е станал на 8-ми ноември. Клиентка е попаднала на главата на плъх в бургера си, след което е приета в болница със съмнение за отравяне. Според мексиканското издание "El Universal", пострадалата е поискала прокуратурата да накаже извършителите.
Снимки на специалитета наречен "Ратбургер" (Плъхбургер, бел. авт.) с намерените останки от гризача веднага плъзнаха в социалните мрежи. Въпреки това, представители на веригата за бързо хранене отричат обвиненията. Служители на компанията заявяват, че предоставянето на високо качество и безопасна храна е приоритет на веригата ресторанти "Макдоналдс".
Прокуратурата извършва дейности по разследване на фактите. Вероятно срещу компанията ще бъде повдигнато наказателно производство.
Веригата "Макдоналдс" отдавна изпитва финансови затруднения, коментират финансовите експерти. Според проучване на японска аналитична инвестиционна компания Nomura, около 30% от собствениците на франчайз мрежата на "Макдоналдс" в Съединените щати са в несъстоятелност. Според тях, те са в дълбока "депресия".
Веригата въвежда електронни павилиони, нови опции в менюто, но това само утежнява кризата в компанията. Клиентите все още страдат от факта, че работниците не успяват да подготвят поръчките на време, оборудването периодично се разваля, а менюто е твърде обширно.
Топ Новини