Fibank представи поредният добър пример в българския бизнес

На стилно модно ревю снощи, ексклузивно и специално за своите клиенти в Пловдив Fibank представи за първи път последната колекция пролет/лято 2016г. на модна къща „Тани Fashion”. Поредният добър пример в българския бизнес - модна къща „Тани fashion” е носител е на приза „Златната игла” на Академията за мода през 2005 г., на медали и грамоти за високо качество и новаторство от изложението „Изберете българското” в НДК.
Елегантно събитие, събра избрани гости и приятели в един от най- големите си клонове в Пловдив, които се насладиха на модна феерия от цветове и красиви форми . Първият етаж бе аранжиран специално, пресъздавайки неповторимата атмосфера, а моделите бяха представени от красивите служителки на Fibank.
Историята на модна къща „Тани fashion” и история за една сбъдната детска мечата. Още от малко момиченце Таня Методиева се увлича по дизайна и шиенето. Тя бързо усвоява уменията за работа с шевната машина на нейната баба. Първият сериозен опит е със собствената булчинска рокля – младата жена знае какво иска, търси специални материали и успява да създаде абсолютно оригинален модел, който нито един булчински салон не би могъл да и предложи. Започва да шие първо на себе си. Привлича одобрителните погледи на околните и първите заявки за шев по поръчка не закъсняват. „Няма да забравя първата дреха, която уших за чужд човек – сако. Най – сложното изделие. Но не се посрамих” – спомня си сега с усмивка Таня. Клиентите и толкова се увеличават, че тя смело решава – напуска работа и превръща хобито си в професия.
Вече 23 години Таня и съпругът й Методи заедно ръководят и развиват успешно своя бизнес.
Разкажете ни за началото на Вашия бизнес?
Таня Методиева: Стартирахме бизнеса си през 1993 г. Тогава започнахме само аз и една шивачка. Това беше за кратък период, постепенно набирахме все повече и повече персонал. Всичко, което сме получавали като печалба, е реинвестирано в машини. Дори в самото начало сме се справили без никакви заеми. Когато изкарвахме някакви пари, обратно ги влагахме – в нови машини.
Какви бяха трудностите в началото?
ТМ: Започнахме малко по-късно. Колегите от този бранш бяха стартирали 1989 г., когато нямаше абсолютно нищо на пазара и много лесно се реализираше продукцията. От 1989 г. до 1992 г. може би всичко вървеше. Докато когато ние започнахме, вече беше малко по-трудно. Критериите бяха много повишени. Но през 1991 г. ние бяхме решили да имаме второ дете и всичко си вървеше по план. Семейството беше на първо място.

Кой Ви помогна в самото начало?
ТМ: Получихме малка финансова помощ от родителите ми когато започнах. На по-късен етап се присъедини и Методи. В момента ръководим бизнеса заедно.
С какво най-много се гордеете за тези 23 години?Наградата "Златната игла"
ММ: Едното е призът Златна игла за 2005 г.
ТМ: За да се случат нещата с един такъв приз, трябва да се реализира дългосрочна рекламна кампания с много участия в модния живот на страната. Това е още един много сериозен допълнителен труд за подготовка на колекции за ревюта. Включване в модния календар на България, участия в мероприятия от културния живот и PR мероприятия. Всичко това с любезното съдействието на нашия PR консултант проф. д-р Любомир Стойков.
От кога сте клиент на Банката?
ТМ: С основаването на фирмата сме клиент на Fibank (Първа инвестиционна банка).
ММ: Fibank е нашата любима банка. Тя беше един от основните ни спонсори на самостоятелното ни ревю в х-л Шератон през 2004 г. със съдействието на г-жа Мая Георгиева и г-н Илия Ботев.
С какво банката Ви спечели за клиенти?
ММ: Когато започнахме, водещо беше удобната локация на Банката, доброто й име и професионализма на г-н Илия Ботев – управителя на клон Карлово. Сега вече и електронното банкиране е голямо предимство.