Българска бира използва виртуалната реалност в своя кампания

Пловдив Лайф

15-07-2016, 09:00

Снимка:

360.zagorka.bg

Автор:

AMG

Всичко от Автора

Загорка Специално подарява 360-градусовото изживяване на пловдивчани

 2016 година бе обявена за годината на виртуалната реалност, а преживяването, което тя създава може да се определи като специален момент на удоволствие. Загорка Специално е първата българска бира, която използва новата технология в своя кампания и затова първа подарява това изживяване на пловдивчани.



 Всеки, желаещ да се наслади на този момент на удоволствие в компанията на Загорка Специално, може да последва келнерите със зелени папийонки, които ще срещне в централните градски локации на града под тепетата. Те ще насочват хората към специални кътове, в които посредством очилата Samsung Gear VR, посетителите ще се пренесат във виртуална реалност и ще преживеят нови усещания. Търсете келнерите на Загорка от 15 юли до 7 август всеки петък, събота и неделя на централния площад или на гребната база. Точните часове и места на активацията може да намерите на zagorka.bg
На всяка от локациите феновете на Загорка Специално ще могат да опитат безплатно и бира от дизайнерската серия кенове Joy edition. Всеки кен от серията заслужава да бъде отворен в точния момент, в който „нямаш бърза работа“, „обявяваш край на работния ден“, „петъчно ти е“, „отворен си за нови предложения“ или „вечерта ти се нарежда“. Като поводите вече се увеличават с още един –– влизането във виртуална реалност.
 Турът на 360-градусово изживяване освен в Пловдив ще премине през София, Бургас, Варна и Стара Загора

Време е за нещо специално!


Консумирайте Загорка Специално с удоволствие и мярка.