Избрани Новини
Кой се дъни повече EVN или 112?
Как и към кого обикновения граждан да се обърне за помощ
Редовни читатели на plovdivutre.bg сигнализираха на екипа ни за прекъснато електрозахранване в Пловдивския квартал Кършияка и драма между спешен номер 112 и EVN. След спирането на тока хората са направили опити да се свържат с EVN, след упорито звънене в продължение на 30-40 минути на сециалния телефон на дружрството никой не отговаря... това се оказва мисия невъзможна.
Хората решват да сигнализират на номер 112 с надеждата, че от там някои ще им обърне внимание, та нали е спешен номер? Но уви! От спешния телефонен номер се обадила арогантна диспечерка, която отговорила на нашия читател, че и те не могат да се свържат с EVN , а и, че не е спешно и не могат да вземат отношение.
След поредицата от прессъобщения от дружеството, че има множество аварийни екипи в готовност за реакция питаме:
Кое е спешно?! Дали не е спешно за домовете, в които има бебета и малки деца или пенсионери на преклонна възраст? Как е възможно при минусови температури на вън да бъде оставен без ток един от най-големите квартали на Пловдив, на втория по големина град в България?
Читателя на plovdivutre пита, цитирам: „Как и към кого обикновения граждан да се обърне за помощ, какви са правата ни, какво да правим в такава ситуация?“
Топ Новини