Новият слоган: „Добрич - златен сноп от векове”

Автор е 85-годишният Димитър Серезлиев от Самоков

След 15-годишно очакване Добрич най-после се сдоби с туристически слоган. Жури в състав - Николай Мирчев, председател на дружеството на СБЖ, Сашо Серафимов, председател на Сдружението на писателите в града,  Димитър Димитров, председател на Браншовата асоциация на хотелиерите и ресторантьорите  и Николай Радев, управител на рекламна агенция избра новият туристически слоган на град Добрич -  „Добрич - златен сноп от векове”. Предложението е подбрано  измежду  79 предложения, направени от 39 участници от цялата страна в конкурса за туристически слоган на Добрич. До финала на конкурса са били допуснати три предложения: „Добрич - да докоснеш  синевата”, „Добрич - небе голямо, колкото земята” и „Добрич - златен сноп от векове”. Автор на одобреното предложение е 85-годишният  Димитър Стоянов Серезлиев от град  Самоков, професор по Плакат в НХА.

Слоганът  най-комплексно отразява историята, настоящето, асоциациите за Добрич и Добруджа, заяви на пресконференция днес  Сашо Серафимов.  Николай Радев заяви, че слоганът  символизира поминъкът, златната реколта на Добруджа, „от векове” е препратка към нашата история, а „сноп” е събирателната дума, която обединява всичко в едно. Слоганът е кратък, звучи поетично и доста добре покрива това, което ние търсихме, допълни той.

Председателят на журито Галя Миткова, заяви, че предстои процедура за регистриране на слогана в патентното ведомство.

Димитър   Димитров  и колегите му от туристическия бранш  очакват избора на слогана с нетърпение, защото  предстои  отпечатваме на  реклами за туристически обекти.  

Предстои обявяване на конкурс за туристическо лого на град Добрич, което ще стане след заседание на Консултативния съвет по туризъм за 2017 година, като в основата му ще бъде заложена по идея на слогана, които ще бъде и задължително изписан на български и английски език.