Ангелкова: Залагаме на дигиталния маркетинг и реклама и онлайн активности

Политика

22-07-2017, 14:57

Снимка:

facebook

Автор:

Мила Иванова

Всичко от Автора

Още по Темата:

Ангелкова: Над 3000 сезонни работници от трети страни са наети в България

Министърът на туризма коментира, че е поставен фокус и върху дейности, имащи връзка с перспективните пазари

“Залагаме на дигиталния маркетинг и реклама, както и на онлайн активностите.“ Това заяви по време на пресконференция в Златни пясъци министърът на туризма Николина Ангелкова. В курорта днес се провежда изнесено заседание на Националния съвет по туризъм под нейно ръководство, предаде “Фокус“.

“В Годишната програма за национална туристическа реклама за 2018 година Министерството на туризма залага на дигиталния маркетинг и онлайн активностите. Това е една практика от предишния мандат – да правим изнесени заседания на Националния съвет по туризъм. Днес обсъждаме Годишната програма за национална туристическа реклама за 2018 година, както и финалното обсъждане на актуализираната Национална стратегия за устойчиво развитие на туризма в България 2017 – 2030 година, в едно с плана за изпълнение към нея. Това са изключително важни теми за устойчивото развитие на туризма“, обясни Ангелкова.

Министърът на туризма коментира, че е поставен фокус и върху дейности, имащи връзка с перспективните пазари. Като перспективни пазари, Световната организация определя страните – Китай, Япония, Индия, Близкия изток, САЩ и Канада. “Също и ние като министерство ще продължим да извършваме различни дейности по тези перспективни пазари“, каза Николина Ангелкова.