Двама популярни испански блогъри със статия за Пловдив

Мисия Пловдив

14-08-2017, 10:13

Снимка:

Община Пловдив

Автор:

plovdivutre.bg

Всичко от Автора

По време на визитата си в Пловдив, блогърите успяха да разгледат Стария град, като останаха особено силно впечатлени от Античния театър, къща Клианти и Небет тепе

Двойка популярни испански блогъри, пищещи на тема пътуване и приживяване, посетиха Пловдив през месец юли по време на обиколката из България. Визитата им в града под тепетата се осъществи по линия на партньорството между пловдивското Общинско предприятие „Туризъм“ и габровския туристически офис. Гостите признаха, че преди да дойдат в страната ни, не са имали кой знае какви очаквания, но са останали очаровани от хората, културата, природата и историята ни.

Първата им статия вече е факт и носи заглавието „8 причини да посетите България“. В нея Пилар и нейният спътник изброяват 8 причини, поради които България трябва непременно да бъде посетена от испанските туристи. Те започват статията с информацията, че през 2019 г., Пловдив ще бъде Европейска столица на културата и поради изключително лесната достъпност, това е прекрасен повод да се посети града. Публикуват и линк към страницата за туризъм на град Пловдив www.visitplovdiv.com. Блогърите изреждат като предимства на дестинация България розите и лавандулата, вкусната храна, изкуството и древната историята още от тракийско време, манастирите и църквите и не на последно място – съчетанието от космополитност, безопасност и достъпни цени.

По време на визитата си в Пловдив, блогърите успяха да разгледат Стария град, като останаха особено силно впечатлени от Античния театър, къща Клианти и Небет тепе. Вечерта прекараха изучавайки уличките на квартал Капана, а на другия ден разгледаха храмовете на града. В продължение на контактите и партньорството с екипа на ОП „Туризъм“ испанците разкриха, че следващата им статия ще включва подробно описание на маршрута им в България, а през есента ще подготвят статия, специално за Пловдив – Европейска столица на културата 2019. Снимайки се за спомен пред обемните букви с надписа „Пловдив 2019“ на стълбите на Каменица на главната улица, те споделят и впечатленията си от сполучливото лого на проекта.

По информация на работещите в ТИЦ-те към ОП „Туризъм“, през първото шестмесечие на 2017 г. се отчита осезаем интерес към дестинация Пловдив от страна на испанските туристи, които вече са на едно от първите места по посещение.

Можете да прочетете цялата статия тук:  http://nomecabeenlamaleta.com/razones-viajar-bulgaria/