Мартин Петров откри VIVACOM фамилен сектор на националния стадион

Спорт

24-08-2017, 18:07

Снимка:

sportevents

Автор:

Мила Иванова

Всичко от Автора

Още по Темата:

Стартираха пробите на осветлението на стадион „Тича“

До края на годината VIVACOM фамилен сектор ще функционира и за последното ни домакинство от двубоите към Мондиал 2018 – срещу звездната селекция на Франция на 7 октомври

Любимецът на българските фенове Мартин Петров откри специалната семейна зона на националния стадион, която ще приеме за първи път деца и родители по време на световната квалификация България – Швеция на 31 август. Българският футболен съюз и официалният партньор на националния отбор по футбол VIVACOM показаха новия вид на блок 8 от централната трибуна на стадион "Васил Левски". А именно дългогодишният национал седна за първи път във VIVACOM фамилен сектор в компанията на деца от футболна школа.
„Поздравявам БФС и VIVACOM за положените усилия за изграждането на тази зона. Трябва да призная, че на всички стадиони, където съм играл неизменно е имало подобно място за семейства. Когато играех в Германия, всички отделяха голямо внимание на най-малките фенове, а след това същото нещо ми направи впечатление и в Мадрид, и в Манчестър. Радвам се, че е настъпил момента подобно нещо да започне да се случва в България и бих желал да окуража всички клубове да вземат пример от тази инициатива и да започнат да полагат допълнителни усилия за връщането на семействата по стадионите. Аз също имам деца и се радвам, че се дава подобна възможност на родителите. Защото знаем за какво става въпрос по нашите стадиони и как много хора не биха посмели да заведат детето си на футболен мач. Затова всички трябва да следват този пример“, заяви Мартин Петров.
 
„VIVACOM като един от най-големите футболни спонсори в страната непрекъснато полага усилия да зарадва футболните запалянковци. Разбира се, партньорството ни с националния отбор по футбол е нещо изключително специално в чисто емоционален смисъл поради факта, че футболът и националният отбор са обединяващ фактор за всички българи. Основната дейност на компанията ни е да свързваме хората чрез всяка от услугите, които предлагаме. Винаги се стремим да предоставим най-доброто на нашите клиенти, които разговарят със своите семейства, бизнес партньори, приятели… Именно в това намерихме и връзката между футбола и семейството или както го нарекохме – „с деца на мач”, защото целта ни е да предоставим допълнителни изживявания за цялото семейство на стадиона по време на мачовете на българските национали. Както виждате, условията са приятни и мога да ви уверя, че ще положим усилия те да изглеждат по този начин за всеки от предстоящите мачове. Ще организираме всичко необходимо в рамките на семейния сектор, така че родители и деца да се чувстват спокойно и удобно“, заяви Веселка Вуткова, директор “Корпоративни комуникации” във VIVACOM.
 
До края на годината VIVACOM фамилен сектор ще функционира и за последното ни домакинство от двубоите към Мондиал 2018 – срещу звездната селекция на Франция на 7 октомври.
Фамилният сектор е от 450 места. Той е изграден в блок 8 на сектор “А” на Националния стадион “Васил Левски”. Цената на билета за възрастен е 40 лева, а за дете е на символична стойност от 2 лева. Един възрастен може да купи до три детски билета. Билетът от 2 лева важи за деца до 14 години.
Децата във фамилния сектор могат да си правят снимки със симпатично лъвче, което ги очаква в семейната зона. Малчуганите могат да участват и в забавни игри с награди от спонсора.
 
Билетите за фамилния сектор за световните квалификации с Швеция и Франция вече са в продажба онлайн на eventim.bg и в партньорската мрежа на Eventim в цяла България.  От 25 август билети ще може да закупите и от касите пред стадион "Васил Левски".