Съвети как да разпознаем лош ресторант

Общество

03-09-2017, 16:28

Снимка:

wikimedia commons

Автор:

Дани Стоянов

Всичко от Автора

Още по Темата:

Инспекторите на БАБХ спрели над 100 кг негодни храни за седмица

Потребители на социалните мрежи споделят изживяванията си в лоши ресторанти

Клиенти на лоши ресторанти публикуват съветите си как да избягваме заведения от този тип в социалната мрежа Туитър, съобщи в. "Мейл он сънди".

Някои от потребителите споменават насекоми, неприветливо обслужване и странни предмети в храната, а други дават за пример неправилно преведени имена на ястията в менюто. Един от възмутените клиенти показва прикачена към менюто хартиена торбичка с неизвестна функция. Други изтъкват като предупредителен знак присъствието на гризачи, рояци от мухи и хлебарки.

Част от хората с по-лош късмет споделят, че са намирали буболечка в храната си. Други са попадали на парче пластмаса, лейкопласт и тел.

Сред полезните съвети са и тези как да разпознаем, че храната не става за консумация, без дори да я вкусим. Ако сервитьорите откажат да ни дадат да я опитаме, преди да поръчаме цяла порция, и ако от персонала ходят до близките магазини, за да си набавят продукти, можем спокойно да потърсим къде другаде да се нахраним.

Друг от изпатилите клиенти споделя, че е лош знак за ресторанта, ако в тоалетната се пързаля дете върху матрак.

Потребител дава и пример за лош превод в менюто. В китайски ресторант например предлагали "лотос с черни гъбички", вероятно имайки предвид "гъби".

Смесени реакции е предизвикало и меню в заведение, където "пилето" и "истинското пиле" били предлагани с почти двойна разлика в цените.