Пътеводител за зимната ни диета

Общество

05-11-2017, 11:06

Снимка:

pexels

Автор:

Дани Стоянов

Всичко от Автора

Още по Темата:

Можем ли да ядем до щастие?

Или как да оцелеем през зимните празници и да не надебелеем

Всички обичаме да ядем по време на зимните празници - семейството се събира, има много храна и всичко е вкусно, няма как да не се отдадем на лакомствата. Проблем за много хора се оказва, че след празниците те се оказват с няколко килограма по-тежки... това рядко им е сред желанията.

Можем да се насладим на празничната храна и без да качим килограми, предава Дейли мейл.

Първото и най-важно нещо е пиенето - ако ще пиете нещо, имайте предвид, че от него вероятно също се пълнее, особено алкохол и напитки на захарна основа. Най-важното по време на зимния сезон е да имаме цел.

Първото нещо, което препоръчваме е да си поставите цел за средата на зимния сезон. Насочете се към това да изглеждате по определен начин до определена дата или пък да сте в определана форма. Ако имате определена цел, ще ви е много по-лесно да не напълнеете и да не прекалите.

Второто нещо е да променята плановете си всеки месец. В зависимост от това какво е времето, трябва да се адаптирате. Ноември е последният месец, в който е достатъчно топло да можем да излизаме навън често - възползвайте се от това и спортувайте. Така ще си дадете преднина в зимните си цели. В по-студените месеци, в които си стоите вкъщи си променете храненето - яжте малко по-малко или пък спрете да пиете неща със захар в тях.

Третото нещо е да правите къси, но практични тренировки. Докато почивате по време на работа, вместо да изпушите цигара или да се излежавате, разходете се, разтегнете се, а ако не ви е срам, направете някое упражнение. Така ще засилите метаболизма си, който се е забавил от седенето и ще заменята мързеливата почивка с активна.

Последното нещо е свързано с празниците. Ако знаете, че ще преядете на Коледа, Нова Година и т.н. - подгответе се за това. Денят на празника и този преди него, яжте по-малко за да можете да изравните приема на калории.

Най-важното в целите ви свързани с тялото са планирането и постоянството. Не се отказвайте.



Снимка на Деня

Щрихи от Плевен