Избрани Новини
АМТИИ открива Петата международна научно-практическа конференция
В научната конференция ще представят свои доклади възпитаниците на специалностите „Артмениджмънт“ и „PR на арторганизации“
Днес в АМТИИ се открива Петата международна научно-практическа конференция „Управленски и маркетингови проблеми в изкуството“, организирана от мениджърските специалности „Артмениджмънт“ и „PR на арторганизации“ в академията по изкуствата.
Във форума ще вземат участие преподаватели и практици от ПУ „П. Хилендарски“, Национална художествена академия-София, Тракийски университет-Стара Загора, ЮЗУ-Благоевград и домакините от АМТИИ, ръководители на водещи арторганизации и културни институти у нас, както и изследователи на проблемите на маркетинга в изкуството от музея „Ван Абе“ в Айндховен, Холандия и университета Иедитепе в Истанбул, Турция.
В научната конференция ще представят свои доклади възпитаниците на специалностите „Артмениджмънт“ и „PR на арторганизации“ в АМТИИ- директорът на Държавен куклен театър-Пловдив Виктор Бойчев, артдиректорът на Националния фолклорен фестивал „Море от ритми“-Балчик Галина Димитрова, директорът на ОП „Летен театър, фестивали и концерти“ в Бургас Димитър Маджаров, арх. Нина Новак-специалист в отдел „Култура“ на Община Пловдив, ас. Виктор Новак, Светла Георгиева-артмениджър на национална компания, както и защитилият докторат в АМТИИ д-р Георги Иванов /Жорж Трак/.
Сред разработките на домакините на конференцията са докладите „Стил на ръководство и индивидуалност на артмениджърите“ на председателят на организационния комитет доц. д-р Живка Бушева, „Обществени ползи и публични комуникации в изкуството“ на зам. председателя на организационния комитет доц. д-р Любомир Караджов, „Бизнес модел за новосъздадена арторганизация“ на доц. д-р Емилия Константинова и др.
Конференцията се открива официално на 17 ноември в 9.30 часа от ректора на АМТИИ проф. академик Милчо Василев в 13 зала на централната сграда на академията.
Научният форум за пета поредна година събира на едно място изследователи на управленските и маркетинговите проблеми в изкуството от страната и чужбина, както по този начин затвърждава високата репутация и практико-приложния потенциал на управленските магистратури на висшето училище.
Закриването на Петата международна научно-практическа конференция „Управленски и маркетингови проблеми в изкуството“ е предвидено за 16 часа същия ден.
Топ Новини