Бизнесът обсъжда в Пловдив Европредседателството, инвестициите, иновациите

Мисия Пловдив

22-11-2017, 07:00

Снимка:

plovdivutre.bg архив

Автор:

plovdivutre.bg

Всичко от Автора

Очакван резултат от дискусионната среща е да генерира идеи от бизнеса относно привличане на нови потенциални инвеститори

Бизнесът, местната и изпълнителната власт ще дискутират на кръгла маса в Пловдив възможностите на европредседателството за допълнително привличане на инвестиции, както и засилващата се роля на иновациите. На фокус ще бъдат и възможностите за публично-частно партньорство, с цел изграждането на индустриални зони и свързаната с тях инфраструктура.

Кръглата маса ще се проведе на 22 ноември 2017 г., сряда, от 10.30 часа в хотел “Империал”, зала “Империал” /ул. Лев Толстой No 6/ ул. арх. “Камен Петков” 1А /.

Събитието се организира от Българската агенция за инвестиции и се реализира в съответствие с Комуникационната стратегия на Република България за Европейския съюз (ЕС).

Целта е широката общественост и по-конкретно инвеститорите да бъдат информирани за възможностите и общата полза от Българското председателство на Съвета на ЕС. Ще бъде поставен акцент върху необходимостта от изграждане на единна ЕС стратегия за развитие на индустрията, както и ще бъде разгледана връзката инвестиции-иновации.

Очакван резултат от дискусионната среща е да генерира идеи от бизнеса относно привличане на нови потенциални инвеститори, които с избора си  да се позиционират в България, затварят кръга „производител-доставчик“. Идеята на такъв тип среща е даването на гласност в обществото и осигуряването на информация за избора на даден инвеститор да реализира своя проект в даден район.

Поканени да присъстват са Лиляна Павлова, министър за българското председателство на България на съвета на ЕС, Емил Караниколов, министър на икономиката и енергетиката, Здравко Димитров, областен управител на Пловдив, инж. Иван Тотев, кмет на гр. Пловдив, Георги Стоев, Тракия Тех, инж. Пламен Панчев, съуправител на "Тракия икономическа зона", представители на бизнеса и медиите.