Билбордове в цялата страна рекламират „Пловдив 2019“

Мисия Пловдив

25-11-2017, 11:11

Снимка:

фондация „Пловдив 2019“

Автор:

plovdivutre.bg

Всичко от Автора

В осем областни града стартира мащабна кампания за външна реклама на „Пловдив – Европейска столица на културата 2019“

В осем областни града стартира мащабна кампания за външна реклама на „Пловдив – Европейска столица на културата 2019“.  Пловдив, Варна, Бургас, София и Велико Търново са сред първите градове, в които от началото на декември на ключови булеварди и улици вече ще могат да се видят билбордове с логото на проекта. Рекламата има за цел да популяризира „Пловдив 2019“ като кауза с национално значение и първи български град, избран да носи престижната европейска титла.  Кампанията, която ще продължи през следващите 2 години, се спонсорира от пловдивската компания „Кривицки и сие“ ООД. Тя е водеща в областта на външната реклама и предоставя, като част от корпоративнaта  си социална отговорност, свои рекламни съоръжения и в още три града, за популяризиране на всички дейности по програмата на проекта.

Кампанията за цялата 2018-та е на стойност близо 200 хил. лв. и включва 550 показвания за 26 рекламни периода. Компанията сключи договор с фондацията, с който дарява и 19 броя рекламни съоръжения, които ще бъдат поставени в централни пешеходни зони и на входните артерии на град Пловдив. В първата седмица на декември на ул.“Железарска“ ще светне и първият билборд от най-ново поколение с LED екран, на който ще бъде представено рекламно видео на „Пловдив 2019“.

„Спонсорите са изключително важни за успеха на всяка Европейска столица на културата. Важно е да се знае, че годината преди градът да е домакин на титлата, е стратегическа за включването на бизнеса в този проект“, според  изпълнителният директор на фондацията Кирил Велчев. Насърчаването на публично-частното партньорство с участието на компании от различни сфери и отрасли, е също част от дейностите, които „Пловдив 2019“ има за цел да реализира до края на следващата година. 

Маркетинговият екип на фондацията е разработил различни нива на спонсорство и в момента се водят финални преговори с търговски дружества, които предстои да бъдат обявени  в края на тази и началото на следващата година. Партньорствата предвиждат разработване на съвместни маркетингови кампании, общи продукти и лимитирани серии на стоки с логото на проекта.