Избрани Новини
Пловдив е лидерът на културния туризъм в България
Годишните награди в туризма на Министерство на туризма за 2017 г. определиха града за водеща дестинация за културен туризъм
На официална церемония във Военния клуб на София миналата вечер, бяха връчени Вторите годишни награди в туризма на Министерство на туризма на Република България. След оспорвана надпревара Пловдив спечели три награди – първа награда в категорията „Община за културно-исторически туризъм“, второ място за Античния театър в категорията „Туристическа атракция“ и трето място в категорията „Туристическа дестинация“. На фестивала „Дефиле на младото вино“ не достигнаха няколко пункта да се нареди в тройката финалисти в категорията за събитие, която беше най-оспорвана.
„Няма нищо по-естествено от това първата българска европейска столица на културата да получи наградата за културен туризъм за 2017 г. на национално ниво. Участниците в другите две категории Античен театър на Филипопол и фестивал „Дефиле на младото вино“ са част от тази награда, защото са основен актив от културния продукт на града. Това е награда, която обединява усилията на общинските структури по туризъм, туристическия бранш и държавата, защото културният туризъм е приоритетен както за град Пловдив, така и за България“ каза в благодарственото си слово директорът на ОП „Туризъм“ – Пловдив Виделина Гандева, която получи наградата от името на кмета на Община Пловдив инж.Иван Тотев. Наградата беше връчена от зам.-министъра на туризма Ирена Георгиева, която подчерта огромната роля на града за популяризиране на културния туризъм в световен мащаб и сподели подкрепата на Министерството на туризма в процеса по включване на Епископската базилика на Филипопол и античните мозайки на Пловдив в списъка на ЮНЕСКО.
Наградата е заслужен финален завършек на 2017 г., през която Пловдив показа, че стратегията да се работи ЗАЕДНО и професионално на всички нива в туризма е най-успешна и получи много признания:
“FlightNetwork” – световен туристически сайт нареди ОП „Туризъм“ сред “20-те най-добри световни туристически организации за 2017 г.“
Първо място в категорията„Най-ефективни рубрики и публикации“ получи Община Пловдив в Национален конкурс „Чети и пътувай“ за най-мащабната рекламна кампания, свързана с посещението на журналисти от FIJET във връзка с удостояването на града с приза „Златната ябълка“.
„Община с най-добра маркетингова политика за 2017 г.“ - Първи национален конкурс на АБТТА.
„Най-ефективно партньорство с туристическия бранш“ на БХРА
„Най-успешна маркетингова стратегия в туризма“ на BATI
Топ Новини