„В случай на неуспешен опит за теглене от АТМ устройство, но отчетени и неотменени трансакции, както и при установено неправомерно източване на средства от сметката, съществуват механизми за възстановяване на сумите”, съобщават от КЗП. От комисията напомнят на клиентите, че ако на екрана на банкомата се появи надпис, че трансакцията е неуспешна и не може да бъде извършена в момента, а парите са отчетени като изтеглени, задължително да позвънят в кол центъра на банката, която е издала картата.
„В случай, че не успеете да се свържете, в първия работен ден посетете най-близкия клон на банката и подайте възражение. В 14-дневен срок следва да получите отговор”, съветват от КЗП.
Има и още един механизъм: „Ако не ви удовлетворява, можете да се обърнете за съдействие към функциониращата към КЗП Помирителна комисия за платежни спорове”.