Витализирани вина дебютираха на „Винария“ и грабнаха медали

Мисия Пловдив

23-02-2018, 17:48

Снимка:

Международен панаир Пловдив

Автор:

plovdivutre.bg

Всичко от Автора

Изложбата продължава до 25 февруари в Международен панаир Пловдив

За първи път на „Винария“ посетителите дегустират вина, създадени под звуците и енергийното въздействие на класическа музика от Бетовен и Вивалди. Още със своя дебют първите в света витализирани вина спечелиха медали от международния конкурс за наградите на изложбата.

„Те се приготвят по концептуално нов подход, прилаган по време на съзряването в бъчви, за да се усили полезното въздействие на виното върху човешкия организъм. Нашата иновативна инсталация не позволява на хармоничните музикални вибрации да се разсейват и променят от околната среда“, обясни на пресконференция Павлин Христов, един от директорите на изба „Балар“, производител на уникалните напитки. Той посочи, че резултатът е енергийно заредено вино, запечатало хармонията на безсмъртната класика.

На изложбата ценителите тестваха две колекции, озвучени с музиката на Бетовен („Мерло&Пети Вердо 2013“) и Вивалди („Пети Вердо& Мерло 2016“). Те се правят в лимитирани серии, а бутилките са с платинено покритие, което предпазва от външни въздействия и осигурява дълъг период за съхранение.

Бутиковата изба „Балар“ спечели два медала в конкурса за наградите на „Винария 2018“: златен за розе „Баларина“ от последна реколта и сребърен за „К3 Мерло&Каберне Совиньон“ (2016 г.).

Фурор предизвика и друг дубютант на изложбата - компанията „Free Call Inc“, предлагаща уникалния софтуер „безплатно обаждане“. Само през първия ден имаме 50 сделки и открихме много нови партньори, заяви Даниел Христов, един от създателите на фирмата.

Тя подари ваучери на на носителите на приза „Златен ритон“, известен като „винения Оскар“. Петте компании, спечелили престижното отличие, ще инсталират модерната услуга, която им дава възможност бързо да увеличат продажбите си. „Производителите от винения сектор са отворени към нови идеи, защото търсят възможности за успешна реализация на чуждестранните пазари. Те прегърнаха идеята за въвеждане на нов комуникационен инструмент в бизнеса си“, коментира Даниел Христов. „За първи път участваме на изложение в България и констатирам, че визията в Града на виното е много стилна, а нивото на организация – много високо“, подчерта той.

Освен тези новости посетителите на „Винария“ могат да видят колекциите на над 50 български и чуждестранни изби, асортимента на изявени вносители, технологии и оборудване за лозарството и винарството. Изложбата продължава до 25 февруари в Международен панаир Пловдив.