Избрани Новини
Търновските данъчни обслужили над 20 000 клиенти за тримесечие
4 115 души са направили справка за здравния си статус
Повече от 20 000 данъкоплатци и осигурители са обслужени в НАП В. Търново през първото тримесечие.
4318 граждани са посетили приходната администрация в областния град по повод подаване на данъчни и осигурителни декларации и уведомления за трудови договори, а 4115 - във връзка със здравния си статус. За 885 клиенти причината е била уточняване на задължения по справки, получени чрез електронната услуга «Справки за задължения». 930 са го направили поради необходимост от регистрация и промени в регистрацията, 514 – за да получат информация по различни въпроси. 2218 са посетили великотърновската дирекция, за да подадат заявление за подаване на документи по електронен път, като по-големият им брой се дължи на факта, че от началото на 2018 г. повечето декларации са подадени по електронен път. На 1732 граждани е издаден ПИК /персонален идентификационен код/. Обслужени са били и 195 лица в неравностойно положение, като те използват специален бутон от машината, с който биват обслужени от служител с предимство. За плащане на задължения с карта през ПОС терминал са посетили приходната администрация 154 лица. Интересът към това нововъведение на НАП е повишен поради липсата на такси при извършване на операцията.
Системата за управление на опашките позволява и стриктен контрол при обслужването на гражданите. Системата автоматично отчита както средното време за изчакване и за обслужване, така и средното време, за което даден инспектор извършва съответната административна услуга.
11 минути е средното време за изчакване на клиент през трите месеца, а 9 мин. – за обслужването му в НАП В. Търново.
Топ Новини