За какво да внимаваме, когато планираме почивката си?

Животът

09-04-2018, 10:52

Снимка:

nova.bg/ кадър

Автор:

sofiautre

Всичко от Автора

Недоволният турист може да направи снимка и да изиска да се направи протокол

„От миналата седмица работим по този случай. Целта е са да бъдат заличени максимално неприятностите, които са претърпели тези хора и преди всичко да получат обратно парите си, каквото обещание хотелиерът даде. И за част от туристите то е спазено. Допускам, че благодарение на нашата намеса, още след празниците, ще се предприемат действия и те ще си получат парите обратно”. Така коментира в ефира на Нова Телевизия председателят на Комисията за защита на потребителите Димитър Маргаритов случаят с провалената почивка на български туристи във Велинград.

По думите му хотелът бил проверяван и преди, като и тогава условията за добра хигиена не отговаряли на изискванията.

„Очевидно това е проблемен обект. Тук ще бъдат съставени актове, най-малкото два на брой, от гледна точка на несъвпадането на категоризацията с това, което се предоставя като услуги. Глобите варират от 1000 до 5000 лв. като ние някъде по средата фиксираме санкцията”, добави Маргаритов като поясни, че хотелът не може да бъде затворен и единствено подлежи на финансова санкция от страна на Комисията за защита на потребителите.

По думите му, комисията извършва проверка при сигнал. И посъветва, че недоволният турист може да направи снимка и да изиска да се направи протокол, който да се подпише от хотела, особено ако става въпрос за голяма група.



Снимка на Деня

Зимни нюанси от плевенския парк "Кайлъка"