Как да влезем бързо във форма след Великден?

Животът

10-04-2018, 11:11

Снимка:

pixabay

Автор:

sofiautre

Всичко от Автора

Още по Темата:

Как ще се отразят на кантара и здравето ни празниците?

Вечер е желателно да избягваме консумацията на въглехидрати и шоколад

Разтоварителен режим на хранене за по 1-2 дни би ни помогнал, за да влезем във форма след празничното похапване и преди летния сезон. То каза в ефира на Нова Телевизия диетологът д-р Мария Николова.

Тя е категорична, че за да е балансиран режимът ни, задължително трябва да закусваме. А закуската трябва да съдържа зеленчуков елемент, някакъв въглехидрат и протеин. Добра идея е сутрин в чинията си да сложим няколко резенчета домат и една филия с крем сирене и шунка или с маслинова паста, например.

Обядът пък трябва да представлява 50% от дневната ни порция. Вечер не трябва да преяждаме и е желателно да избягваме консумацията на въглехидрати и шоколад.

„Седмично трябва да хапваме 2-3 пъти месо, 2-3 пъти риба, 2-3 пъти бобени храни и редовно да залагаме на плодовете и зеленчуците”, каза още диетологът.



Снимка на Деня

Красотата на парк "Кайлъка"