„Пловдив 2019“ обяви конкурс за плакат

Мисия Пловдив

01-05-2018, 12:17

Снимка:

фондация “Пловдив 2019”

Автор:

plovdivutre.bg

Всичко от Автора

Представените за участие плакати трябва да бъдат авторски произведения на участниците, които ще бъдат оценявани от жури

„Заедно за Пловдив 2019“ е темата на конкурс за създаване на плакат, който стартира от вчера. Целта на конкурса, организиран от фондация „Пловдив 2019“ в партньорство с Българската асоциация на комуникационните агенции, е да бъде реализирана най-добрата визуална идея, която да изобрази в плакат Пловдив като град на различни култури, многообразие от вдъхновения и творци. Задължителни условия в конкурса са авторите да използват логото на проекта, както и да успеят да пресъздадат по най-интересен начин мотото „Заедно“.
В конкурса могат да вземат участие, както творци, занимаващи с графичен дизайн, така и непрофесионално ангажирани в областта на визуалните изкуства и комуникации. Условието е да са навършили пълнолетие. Срокът за кандидатстване е 18 май 2018 г., а пълната информация за заданието и техническите изисквания могат да бъдат изтеглени от сайта на фондацията: www.plovdiv2019.eu
Представените за участие плакати трябва да бъдат авторски произведения на участниците, които  ще бъдат оценявани от жури „Художествено оформление и дизайн“, част от фестивала ФАРА’18. Журито ще определи победител и двама подгласници, които ще получат акредитации с пълен достъп до фестивалната и лекционната програма на ФАРА’18 от 7-ми до 9-ти юни 2018 година в Дом на културата „Борис Христов“ в град Пловдив.
Името на победителя ще бъде обявено в началото на гала церемонията на ФАРА’18 на 9 юни. Победителят ще получи награда – звезда ФАРА и грамота.
Фестивалът ФАРА се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) и е най-престижният форум на креативната индустрия в България. Той се провежда за трета поредна година в Пловдив в партньорство с фондация „ Пловдив 2019“. Ежегодно събитието обединява конкурс за комуникационни идеи и лекционен панел с утвърдени международни лектори. Във ФАРА участват над 500 професионалисти от комуникационния бранш, представители на творчески професии, режисьори, продуценти, водещи рекламодатели, маркетинг специалисти, медии.
Повече информация за конкурса може да откриете и на следния линк: https://bit.ly/2JEATOr