АУБ получи признание за иновативната си кампания

Тя е в сферата на маркетинг комуникациите – SMARTVERSITY

Американски университет в България (АУБ) получи признание за иновативната си кампания в сферата на маркетинг комуникациите – SMARTVERSITY.
На 10тото юбилейно издание на Годишните награди на B2B медиа, АУБ грабна приз в категорията „Иновация в сферата на маркетинг и връзки с обществеността“.
Това е второто отличие на АУБ за концепцията SMARTVERSITY, след приза в наградите на Българска асоциация на ПР агенциите БАПРА през май.
От есента на 2017 година American University in Bulgaria стана SMARTVERSITY – англоезичната концепция /предвид профила на ВУЗа/ стъпва на основните образователни ценности на университета
-    Интелигентни хора / Smart People
-    Интелигентно „утре“ / Smart Tomorrow
-    Интелигентен учебен процес / Smart learning
Със своята система на обучение liberal arts университетът дава възможност на млади хора от цял свят да преминат през повече от една дисциплина и определят точната за тях специалност дори в края на втората година. Какъвто и да е изборът на специалност – задължително се взимат предмети от различни академични направления.
Комуникацията на университета е иновативна не само на думи – АУБ лансира първото у нас VR приложение за университет, прави конкурси в социалната мрежа SnapChat, общува с младото поколение с видеоманифести.
„За нас да бъдем иновативни е мисия, а не еднократно действие – споделя Албена Кехайова, ръководител „Маркетинг и ПР“ в АУБ – и получените награди за нашия нов стил на комуникация ни показват, че сме на прав път! В Американския университет се стремим да бъдем иновативни във всичко – в самия учебенпроцес, както и във формата и съдържанието на наташа комуникация към настоящи и бъдещи студенти“.