ВиК-Добрич отговаря на свои потребители на вода

Във връзка със сигнал, подаден от живеещите в блок №5 на ЖК „Балик”

Като отговорна към своите клиенти и жителите на областта компания „Водоснабдяване и канализация Добрич” АД счита за важно свое задължение да информира своевременно за възникнали проблеми, както и за резултатите от извършвани проверки по сигнали.

Във връзка със сигнал, подаден от живеещите в блок №5 на ЖК „Балик” за недостатъчно налягане на водоподаването към последните етажи, „ВиК Добрич“ АД назначи проверка.

На 10 юли 2018 година технически екип бе на място, за да установи естеството на проблема. Установено бе, че водното налягане е в нормите, като единствено на най-високите етажи – седми и осми е по-слабо. Техническият екип извърши всичко необходимо, за да може още в 16 часа на 10 юли и на последните етажи налягането да бъде в нормите.

За пореден път ще подчертаем, че подозренията за изключване на помпи с цел пестене на електроенергия, са неоснователни. Достатъчно показателен е фактът, че към настоящия момент, подаваното от „ВиК Добрич” количество вода е повишено с 15%, според анализ на период за последните три години.

Необясними за нас остават опитите да бъде търсена медийна сензация, при това с изключително манипулирана и тенденциозна информация.

Като потвърждение на това ще посочим, че блок №5 на ЖК „Балик” има 4 входа, всеки с по 8 етажа. От проверката на място беше установено, че по-слабо налягане във водоподаването има само на последните два етажа /7-и и 8-и/ т.е. засегнати са били 32 семейства, а не, както се твърди в някои медийни публикации - 144 семейства, което е близо пет пъти повече от действителното.

В работата си служителите на „ВиК Добрич” ежедневно се изправят пред проблеми, които чакат своето разрешение. Абонатите ни имат възможност да подават сигнали, както и да получават информация, използвайки единния телефон за територията на цялата страна - 070014006, както и всички телефони за връзка с дружеството, публикувани на официалната ни уебстраница www.vikdobrich.bg. Обявен е и приемен ден на изпълнителния директор на „ВиК Добрич“, след предварително записване - всяка сряда от 11 до 12 часа.

„ВиК Добрич“ АД последователно работи за подобряване на предоставяната от нас услуга на всички жители на област Добрич. Апелираме за търпение и разбиране от страна на нашите клиенти – битови и промишлени потребители, предвид мащабните текущи ремонтни дейности по водопреносната и канализационна мрежа, които се извършват или предстои да се извършат на територията на град Добрич и областта. Съзнаваме, че това е свързано с временен дискомфорт, но очакванията са за осезаема промяна в нивото на услугата, която нашите клиенти ще получават след приключване на планираните ремонтни дейности.

„ВиК Добрич” АД няма да обещае, че от утре, трупаните с десетилетия проблеми във водоснабдяването на областта ще се решат. Но, всичко онова, което вършим и сме заложили като своя инвестиционна програма за следващите 3 години, ще доведе до резултат, който ще е в пъти по-добър от това, което клиентите ни са имали през последните 20 години.