Кампанията "Чети във влака” с много нови издания

Набира все повече популярност

Кампанията на БДЖ „Чети във влака“ набира все повече популярност. Много нови автори, издателства и асоциации се включиха към инициативата, като предоставиха своите произведения за виртуалната библиотека на националния железопътен превозвач. За улеснение на читателите разнообразният избор на книги вече е разделен на четири основни категории.

БДЖ съвместно с български издателства стартира кампанията в края на месец юли, която цели да стимулира четенето на електронни книги по време на пътуване. Всички пътници, притежаващи смарт устройства, могат да сканират разпространените във влаковете стикери с QR код, който ще им даде достъп до виртуалната библиотека на „Чети във влака“.

Кампанията се радва на изключително голям интерес, като отчетената посещаемост е между 500 и 1000 потребители средно на ден.

Виртуалната библиотека на „Чети във влака“ ще остане отворена за нови попълнения целогодишно. Всеки автор и издателство могат да се включат в инициативата като се свържат с БДЖ на официалната електронна поща: bdz@bdz.bg.

Реализирането на проекта „Чети във влака“ предоставя възможност на четящите хора да се докоснат до утвърдени и нови български автори, както и да следят актуалните заглавия и събития, организирани от издателствата.