БМЧК продължава Националната антиспин кампания

Това е традиционна и популярна дейност на младите червенокръстци

Отбелязването на 14 февруари – Ден на влюбените, като част от Националната АНТИСПИН кампания, е традиционна и изключително популярна дейност на БМЧК. По повод този ден младите доброволци ангажират вниманието на своите връстници с нуждата от това да се обичат безопасно и популяризират безопасно сексуално поведение със здравно-образователни материали, презентации, демонстрации, дискусии и други форми под традиционното мото „Обичай безопасно“.

В условията на пандемията от COVID-19 e препоръчително тези инициативи се провеждат предимно в електронна среда чрез използване на информационните технологии.

Целта на всички партньори в реализацията на националната кампания, която е координирана на национално ниво от Министерството на здравеопазването, е младите хора да бъдат коректно информирани за възможните рискове от интимното общуване, както и начините те да бъдат ограничени до минимум.