Оризова диета - 4 лесни начина за пречистване и отслабване

Не забравяйте да се консултирате с лекар, преди да прибегнете до която и да е от диетите!

Вероятно знаете, че оризът е много полезен и естествен продукт. Почти всички източни народи не могат да живеят без ориз. И те знаят много за храненето. Например, не се среща често пълен китаец, кореец, японец, или индиец, пише zajenata.bg. Факт е, че оризът перфектно почиства организма от токсини, соли и други вредни вещества. Пречистване и възстановяване - това са двете най-важни качества на оризовата диета. Вероятно ще ви хареса, че оризовата диета има няколко вариации .

Оризова диета "5 части"

За този вариант ще ви трябват 5 чаши. Във всяка чаша излейте 2 супени лъжици ориз и 200 мл чиста вода. Най-важното е, всеки ден да сменяте водата в чашите, а оризът остава. Това продължава 4 дни. На петия ден вземете една от чашите, излейте водата и яжте ориза, както си е, без да го готвите.Сложете нов ориз в празната чаша, напълнете с вода и оставете на последно място в редичката. На следващия ден направете по същия начин с чаша номер 2. Идеята е, че всеки ден ще ядете ориз, който е престоявал 4 дни в различни води. Не се притеснявайте – не е толкова сложно.

Този вид оризова диета е добра с това, че оризът освобождава от нежеланите наслагания, и когато го ядете, той веднага започва да поема солта от тялото ви и така да го пречиства. Солта задържа водата в организма – съответно, след като няма какво да я задържа, тя ще премине и ще премахне вредните наслагвания от тялото ви. Естествено, ще трябва да се ограничавате в солени храни.

Оризова диета  "Две ястия"

Това е друг лесен вариант на оризовата диета. Първото ястие се досещате какво е -ориз, а второто - морски дарове , или риба. Най-важното тук е да не се смесват двете ястия-ако ядете ориз-само ориз, ако ядете риба-само риба, или морски дарове. Това е важното. Иначе можете да ги редувате за различните части на деня, а единственото, което може да добавите към храненето са зеленолистните зеленчуци-към ориза и към рибата също. Можете да следвате диетата не повече от 5 дни.

Диета с ориз за една седмица

Това е третата версия на оризовата диета и тя е за една седмица, като ядете само ориз три пъти на ден, 7 дни в седмицата. Можете да добавите към менюто си пресни зеленчуци, плодове и билки. Добавяйте ги на вкус. Това е всичко - ориз за една седмица. Подправяйте със зехтин и соев сос и колкото може по-малко сол!

Хард версията на диетата с ориз

Това е най-трудната от всички видове оризови диети. Не трябва да се следва за повече от 3 дни. Мисията на тази диета - да отслабнете много за кратък период от време. Менюто за оризовата диета-просто яжте чаша ориз на ден. Може на части, може на един път, както искате. Не забравяйте, че такава диета трябва да продължи не повече от 3 дни. Ако не можете да се справите, добавете 2-3 зелени ябълки през деня. Техният сок е питателен.

Пийте повече течности

Използвайте един от представените варианти на диета с ориз, но не забравяйте да пиете много вода. Водата пречиства тялото от токсините, така че не я пренебрегвайте. При оризовата диета може да се пие вода, зелен или червен чай без захар. 
Моля, обърнете внимание - не може да се пие веднага след хранене! Оризът трябва да изпълни своята функция. Най-добре е да се пие вода 20-30 минути преди хранене с ориз!
Не забравяйте да се консултирате с лекар, преди да прибегнете до която и да е от диетите! 



Снимка на Деня

Щрихи от Плевен