Отчитат висока ефективност на услугата за известяване при спиране на тока

SMS-ите и имейлите към клиентите са безплатни

Над 99% от клиентите на EVN България, получаващи безплатен SMS и имейл преди прекъсване поради неплащане в срок, избягват изключване на захранването, отчитат от електроразпределителното дружество.

За безплатната услуга са се абонирали над 24 000 клиенти. Според доставчика на ток, почти 100% ефективност показва услугата за безплатно известяване по SMS или имейл преди прекъсване на електрозахранването поради неплатени в срок задължения.

Средно на месец дружеството изпраща 1000 броя предупредителни съобщения за предстоящо изключване поради неплащане в срок. От тях при едва 70 брoя средно се стига до изключване, което е 0,3% от общия брой 24 000 клиенти, заявили безплатната услуга. Това свидетелства за високата ефективност на услугата при 99,7% от абониралите се клиенти, при които не се стига до изключване на електрозахранването и по този начин се спестяват разходи за неговото възстановяване.

Заявявайки услугата, която се предлага от началото на 2013 г., клиентите получават известия по SMS или имейл най-малко 3 дни преди прекъсване на снабдяването в случай, че са пропуснали крайните срокове за заплащане.

Услугата е безплатна за всички клиенти на EVN България, без значение на ползвания от тях мобилен оператор. Заявяването на услугата се извършва чрез попълване на декларация, в която се вписват име на клиента, ИТН (измервателна точка номер) и валиден имейл или номер на мобилен телефон (за клиентите на всички мобилни оператори в страната).