Несебър смайва с проекти на международното туристическо изложение във В. Търново

С представянето си община Несебър има за цел да популяризира града като разнообразна и привлекателна дестинация, а също така и да привлече още по-голям брой туристи.

„Вяра в Несебър” и „Иновативен маркетингов подход за развитие на регионален туристически продукт” са двата проекта  с които община Несебър се представя на международното туристическо изложение “Културен туризъм“ в Малко Търново.  Проектът "Вяра в Несебър” цели запазване и повишаване на привлекателността на паметниците на културата (основно в “Старинен Несебър”) и включва изработване на нова система за визуална информация, ремонтно-реставрационни работи, благоустрояване на околни пространства и подходи. Вторият проект представен от община Несебър бе -  „Иновативен маркетингов подход за развитие на регионален туристически продукт”. Той от своя страна има за цел - повишаване ефективността на регионалния маркетинг в общините Бяла, Несебър и Долни чифлик, чрез прилагане на иновативен маркетингов подход за развитие на регионален туристически продукт, чрез създаване на споделен туристически имидж на трите общини. Проектът предлага интегриран маркетингов подход за развитие на един нов регионален туристически продукт под името „5 дни – 4 сезона – 3 общини“, като нова възможност за повишаване на регионалната конкурентноспособност в туризма, целяща намаляване на сезонността и териториалната концентрация. В рамките на този продукт, ще бъдат разработени 25 туристически пакета общо за 4-те сезона. Информационните материали за двата проекта са разположени на два щанда, които се радват на огромен брой посетители.