ГЕРБ ще се яви на изборите с интерактивни плакати

Предизборният щаб на ГЕРБ е подготвил модерна кампания и се надяват да достигнат до много избиратели

Заместник-председателят на партията Цветан Цветанов демонстрира по време на пресконференция интерактивността им. ИТ специалистът на ГЕРБ Симеон Велков заяви, че плакатът може да бъде сканиран, а апликацията може да бъде свалена от Google Play за Android.

За Iphone приложението ще може да бъде изтеглено след 7 септември. При сканирането на плаката с приложението, което в Google Play може да бъде открито под името ГЕРБ, изписано на кирилица, се стартират клипове, свързани с партията. За идеята за интерактивната кампания Цветанов уточни, че плакатите в 3D формат не се различават като цена от останалите, които не са интерактивни. „Не винаги новите технологии струват много пари, просто трябва да има потенциал, за да го реализираш”, коментира Цветанов. Той обясни, че чрез интерактивността на плакатите всеки, който борави добре с електронните способи, за да може да се информира повече от това, което вижда, а не само да гледа снимка или плакат.

Елен Герджиков от ГЕРБ коментира, че предизборният щаб на ГЕРБ е подготвил модерна кампания и се надяват да достигнат до много избиратели. „Надяваме се, да провокира младите хора да участват в изборите и да излязат да гласуват. Една от основните цели на ПП ГЕРБ преди започването на кампанията беше достигането на висок резултат. Той е изключително важен, защото целта е да има стабилно управление”, подчерта Герджиков и допълни, че осъзнавайки тази важна задача, в Предизборния щаб на партията са решили, че е важно наред с традиционната кампания, да се направи и гражданска инициатива с цел повишаване на избирателната активност. „Това не е свръх новост, но за нас е важно да се случи и си поставяме за цел да постигнем рекордна избирателна активност или поне толкова, колкото беше през 2009 година”, подчерта Герджиков.

Освен интерактивните плакати на партията, по инициатива на ГЕРБ е създадена и страница в социалната мрежа „Facebook”, чиято цел е да бъде повишена избирателната активност, но съдържа материали, които няма да агитират избирателите да гласуват за ГЕРБ, а за политическата сила, която предпочитат.