Пробутаха на клиентка две различни обувки

Купувачи се жалват в КЗП, че не могат да си включат новия телевизор

Търговец на обувки пробута на клиентка чифт с два различни чепика. След това отказа да смени неизползваемата стока при рекламацията. Куриозната случка се е разиграла в Пловдив преди месец. За некоректното поведение на продавача съобщи Таня Димитрова, регионален шеф на Комисията за защита на потребителите под тепетата, пише marica.bg.
Докато купувачката пазарувала в магазина, всичко било наред. Когато се прибрала вкъщи обаче, жената установила, че в кутията има две обувки от една марка, но от различен модел. Освен в цвета, разминаване имало и във височината на подметката и токчетата. Излъганата дама веднага се върнала в магазина и поискала да бъде уеднаквен чифтът или пък продавачът да върне парите. Търговецът обаче отказал. Затова излъганата клиентка подала жалба в КЗП. След намесата на инспекторите все пак от магазина решили да удовлетворят желанието на купувачката и тя получила две еднакви обувки. 
Доста са и оплакванията от некоректни хотели, които се рекламират в интернет с по-голям брой звезди от действителните условия в тях, съобщиха от комисията. 
Не са малко и клиенти, които се жалват за неизправни електроуреди или друга техника. Много от тях вече са получили парите си обратно. В част от случаите обаче се оказвало, че просто купувачът не е прочел инструкцията за употреба и просто не знае как да включи и пусне закупения от него телевизор или смартфон.