Първо издание на фолклорен фестивал стартира в Албена

„Морско надиграване и надпяване - На мегдана в Албена“

30 състава ще се включат в първото издание на Фестивала на любителското фолклорно изкуство „Морско надиграване и надпяване - На мегдана в Албена“. Проявата ще бъде открита на 4 септември от 17 часа с дефиле по главната улица на ваканционното селище. Програмата ще започне 30 минути по-късно на сцената пред Културно-информационния център, намиращ се срещу хотел „Добруджа“. В 19 часа концерт ще изнесе фолклорния изпълнител Здравко Мандаджиев.

Във феста ще се включат фолклорни клубове като „Детелини“ (Пловдив), „Хоро“ (Пловдив), фолклорен танцов ансамбъл “Бизоне” (Каварна), певческите групи „Гурковски баби“, „Росна китка“ (Бч), „Наниз“, „Нашенки“, „Сенокоски славей“, „Калинка Вълчева“ (Добрич), „Здравец“ към клуб Любимец (Добрич) и др. Гостите на комплекса ще чуят красотата на родния ни фолклор от изпълненията на Ана-Мария Иванова, Анна Жекова, Йоанна Божкова и Димо Калчев. В неделя около обяд организаторите ще организират парти за малките фолк изпълнители с торта и аниматори.

Програма на  първи международен фестивал за любителско фолклорно изкуство

Морско надиграване и надпяване –    

„На мегдана в Албена”

 

*04.09.2015г./петък/

-17.00ч.  Откриване на фестивала и дефиле в комплекса

-18.00ч.  Всички от участниците ще покажат по едно изпълнение от техния регион  танц,хоро, песен,обичай и други.

-19.00ч.   Концерт на фолклорния певец  Здравко Мандаджиев

 

*05.09.2015./събота/

-10.00ч. Начало на фолклорния фестивал „Морско надиграване и надпяване –На мегдана в Албена”

– 10.00ч. – Певчески групи , певци,  индивидуални изпълнители, представяне на обичаи -определени по  жребии.

 -14.00ч. – Танцови състави,фолклорни клубове, танцьори-индивидуални изпълнители- определени  по жребии.

 -20.00ч. – Официална вечер /банкет/ с диско водещ ,   много танци и изненади -20 лв на човек

 

*06.09.2015г./неделя/

-10.00ч. – Изпълнения на детски състави пеене,танци ,индивидуални изпълнители и други

– 12.00ч – Парти за всички участници и нашата празнична   торта

 – Следва закриване на фестивала.