Избрани Новини
Рекламен гаф срина имиджа на Qatar Airways
12-01-2017, 14:51
Снимка:Bulgariautre.bg / Qatar airways
Автор:Елза Парини
Още по Темата:Заради стачка авиокомпания Луфтханза отменя всички полети до и от София
Авиокомпанията: Външно въздействие е свалило руския А321
Авиокомпания предлага билети САЩ-Европа за 69 д. от 2017-а г.
Авиокомпания свали певица от борда заради плачещо дете
Шумно промотирана игра за безплатен билет срина системата за резервации на компанията
Хиляди Фейсбук потребители и клиенти на катарските авиолинии Qatar Airways останаха неприятно изненадани и силно разочаровани от рекламна игра на компанията.
От вчера в социалната мрежа ротира агресивна реклама на промо играта „Търсене на съкровище“ (Treasure hunt), в която най-просто казано клиентите ровят в резервационната система на авиокомпанията докато не намерят „Златния билет“ (golden ticket), който е безплатен, и то не напълно (всички дължими такси се заплащат от пътника).
Играта е разпределена по региони, потребителите от които могат да играят в точно определен и фиксиран час за 60 минути. И така голямото търсене за балканите (Румъния, България, Турция) започна днес точно в 12 на обяд.
За разочарование на всички сървърите на катарските авиолинии не успяха да поемат натоварването и се сринаха. Нашите опити да открием определен полет също се оказаха неуспешни, и то на няколко пъти.
На страницата на компанията във Фейсбук заваляха стотици негативни коментари от недоволни потребители, които са се подлъгали да играят в играта и са загубили цял час в ровене и опити за влизане в резервационната система на Qatar Airways. Някои от тях предлагат играта да се преиграе, други пък създадоха дори колажи.
Рекламни специалисти определят кампанията и играта към нея като тотален гаф, който силно е сринал имиджа на сочената за една от най-добрите авиокомпании в света.
Ударът в доверието на компанията се срива веднъж заради слабата подготовка и чувството за измама у потенциалните клиенти, втори път заради очевидно слабата техническа подготовка на системата за резервации, но компанията губи и своите лоялни клиенти.
Същото важи и за тези, които са влезли за да си закупят билет в онлайн платформата в момента на играта, която срина сървърите за цял час и ги лиши от възможност да закупят билет.
В момента на написване на този материал на страницата за играта срещу страните, в които потребителите не можаха да участват в играта е изписано „разсрочване останете на линия за повече информация“, което означава че в ощетените райони играта ще се преиграе.
Топ Новини