Избрани Новини
КЗП: Разминаване между стаите в онлайн офертите и условията в хотела
26-08-2017, 15:07
Снимка:wikipedia
Автор:Дани Стоянов
Още по Темата:КЗП: Потребителите да бъдат активни и да бранят своите права
КЗП: Такса "Желание на клиента" е нарушение
КЗП е извършил около 2 500 проверки в обекти по Черноморието
Множеството от оплакванията на летовниците и тази година са за лоша хигиена в заведенията и некачествена храна
Несъответствие между "лъскавите" стаи в онлайн офертите и реалните условия в хотелите - това е най-честото нарушение, което открива Комисията за защита на потребителите при проверките си по Черноморието, предава БНТ.
Инспекторите в Бургаска област определят куриозните сигнали като "такса нищо" за престой без консумация по-скоро като спорадични случаи, докато множеството от оплакванията на летовниците и тази година са за лоша хигиена в заведенията и некачествена храна.
Инспектори от вътрешността на страната и тази година са командировани по Южното ни Черноморие, за да има проверки и на повече места, и по повече пъти. Въпреки вниманието, които привлякоха такси като "празен стол"и "желание на клиента", работата на проверяващите в Бургаско не ги среща често с такива случаи.
От около 2 500 проверки от началото на тази година, Комисията за защита на потребителите досега е съставила близо 160 акта за нарушения. Повечето сигнали постъпват от летовници, които сами организират почивката си.
Проверките по морето продължават, а в немалка част от случаите инспекторите проверяват туристическите обекти и като "тайни клиенти".
Топ Новини