Избрани Новини
Софийска вода започва инициатива за диалог с гражданите
01-06-2018, 16:57
Снимка:Софийска вода
Автор:sofiautre
Още по Темата:Софийска вода: Качествата на питейната вода в София са отлични
Първата среща ще се проведе в район "Искър"
„Софийска вода“ АД, част от Веолия, започва инициатива, която цели столичани да споделят мнението си за предоставяните услуги. Първата среща бе с жителите на район „Искър“ с подкрепата и домакинството на Общината. Това съобщиха от пресцентъра на дружеството.
„Цялата ВиК инфраструктура е на Столична община и на софиянци, и всеки гражданин на столицата може да дойде да се запознае с нея“, с тези думи Арно Валто, изпълнителен директор на „Софийска вода“ АД, покани гражданите от район „Искър“ да се запознаят с ВиК съоръженията по време на откритата среща, в която се включиха председателят на Постоянната комисия по опазване на околната среда, земеделие и гори на Столичен общински съвет - г-жа Лорита Радева, омбудсманът на Столична община - Лилия Христова, кметът на район „Искър“ - Ивайло Цеков, заедно с жители на района.
„Чрез поредица от различни открити срещи, искаме да сме близо до хората, да чуем гласа на нашите клиенти и жители на Столична община и спрямо техните препоръки - да продължим да подобряваме нашите услуги“, коментира Васил Тренев, заместник-изпълнителен директор на „Софийска вода“ АД.
За периода 2011 – 2017, „Софийска вода“ АД е инвестирала в район „Искър“, към който са „Дружба”1, „Дружба”2 и Бусманци, 2.4 млн. лева, с които са реализирани 4.7 км водопроводи и 0.5 км канали. В резултат на подобренията във ВиК мрежата, статистиката показва, че оплакванията на жителите на района драстично са намалели. Въпреки това, ръководството на дружеството изслуша внимателно гражданите на района и отговори на техните въпроси. Изпълнителният директор Арно Валто сподели, че компанията инвестира по 40 милиона лева годишно, въпреки че цената на услугите в София е четвъртата най-ниска в България. „Ще продължим да инвестираме във ВиК мрежата и да подобряваме услугите си, защото държим нашите клиенти да получават наистина безкомпромисно качество и да са доволни обслужването ни“, категоричен е изпълнителният директор на „Софийска вода“ АД.
Живущи в района зададоха въпроси по конкретни проблеми, свързани с дейността на дружеството и услугите му, които получиха отговори.
Топ Новини