Гаф! Пощаджийка лъже със сметка за ток

Служителка на пощата в Мездра се опита да измами мъж

Служителка на пощата в Мездра се опита да измами мъж като му вземе пари за включване на електричество, без то да е било прекъсвано. За това алармира съпругата на потърпевшия, съобщи tribali.info.

Младата жена разказва, че съпругът й Иван Иванов отишъл в пощата в Мездра, за да плати сметката за ток за последния месец, а касиерката Катюша Христова го попитала „Пак ли Ви е спрян токът?“.

Мъжът обяснил, че електричеството им не е прекъсвано, а иска да плати сметката си от 103 лв. Служителката му заявила, че трябва да заплати и такса включване. Когато се прибрал вкъщи, показал бележките на съпругата си и обяснил какво се е случило.

Павлова веднага се обадила в пощата и обяснила на същата касиерка, че токът им не е спиран. „Тя ми каза, че токът ни е спрян.

Аз отговорих, че няма нищо такова, но Христова ми заяви да не се разправям с нея, защото е видяла, че всичко й свети в червено и токът е бил спрян", продължава разказа си жената. "Обадих се в централата в София, откъдето ми обясниха, че наистина електричеството ни не е спирано и парите са взети без основание.

Имам документ от Енергото, който удостоверява, че токът ни не е спиран и нямаме задължения. В края на миналата седмица пуснах и жалба, за да ми върнат парите“, разказа Павлова. Паула разказа, че при посещението си в Енергото във Враца й казали, че точно тази касиерка „била способна да направи такова нещо“.

Жената споделя, че служителката има грубо и арогантно отношение към клиентите и никой не е доволен от нея.

Въпреки това, действия по отстраняването й все още не са предприети. Паула уточни, че за последния месец сметката й за ток е 130 лв., а през зимния сезон плаща по 400 лв. и няма как да си позволи да плаща и такса за включване.

Павлова разказа, че за високите си сметки неведнъж е викала служители на Енергото на проверки, които не са установили повреди или нередности в електромера.