Поредна измама на Глобул разкриха клиенти

Клиентка на Глобул от София споделя за измамата, на която е станала жертва от страна на мобилния оператор. Екатерина Димитрова от столицата споделя в сайта oplakvania.com за наглия начин, по който е била излъгана от служител на Глобул.

Клиентката на мобилния оператор получила смс, че може да получи мобилен телефон само срещу 10 лева. В смс-а било упоменато, че единственото, което е необходимо да направи, е да посети най-близкия офис на Глобул.

Екатерина посетила офис на Германос, намиращ се на столичния квартал „Витоша“. От служителите там разбрала, че освен, че трябва да заплати 10 лева за устройството, е нужно да преподпише договор за две години. Екатерина има два мобилни номера на Глобул. За единия от тях изрично упоменала, че иска да бъде закрит.

Служителят й обяснил, че в такъв случай е достатъчно да преподпише договор за другия номер. Разликата в месечната такса била в размер на 5 лева, според думите на служителя. Достатъчно условие за получаване на мобилен телефон от Глобул било абонаментния пакет на клиента да възлиза на 40 лева месечно. Екатерина поискала към плана си и мобилен интернет, с който сумата станала точно 40 лева. След като подписала един куп документи, клиентката на Глобул разбрала, че е измамена. Вместо 40 лева, както служителят й обещал, месечната й такса била 73 лева. Освен това втория номер, за който тя изрично упоменала, че желае да бъде закрит, е преподписан двугодишен договор.

За съжаление случаят на Екатерина не е единствен. Десетки са клиентите на Глобул, които алармират в нета за наглата измама.