Избрани Новини
Безплатните минути - мъгла и лъжа за потребителите
17-04-2014, 19:25
Снимка:Joyoftaxlaw.com
Автор:Пенко Тодоров
Още по Темата:Пловдивчанин атакува мобилен оператор за дискриминация
Въстават срещу банки, ЕВН и мобилни оператори
9 мобилни приложения, които правят живота ви по-лесен
Новите мобилни планове с отчитане на секунда се оказаха неизгодни
Турски радиостанции създават главоболия на КРС
КРС въведе нови изисквания към мобилните оператори за отчитане на разговорите
"Новите тарифни планове на мобилните оператори, които ще отчитат разговорите до секунда, не са по-изгодни, но поне не заблуждават хората", коментира пред Нова ТВ председателят на Комисията за регулиране на съобщенията Веселин Божков въвеждането на новото изискване за отчитане на разговорите.
Промените задължават мобилните оператори да предложат по минимум два такива тарифни плана при всяка от услугите. За потребителите обаче тези планове няма да изглеждат никак атрактивни, тъй като им липсват екстри като безплатни минути в мрежата на този или останалите оператори.
Е, въпреки вероятното инстинктивно недоволство, се оказва, че тези екстри всъщност изобщо не са изгодни - възможно е например човек да има 1200 безплатни минути, които според сметката е „изговорил", а реално да е използвал едва 300 от тях, даде като пример шефът на комисията.
"Разбира се, че новите тарифни планове няма да са така атрактивни от гледна точка на минути и прочее. Но поне хората няма да се заблуждават с тези безплатни минути, които са въздух под налягане. Говорим за две неща – първо хората да не бъдат подвеждани и второ хората да бъдат информирани. Операторите не изпадат в луда радост от това, че ние им наложихме тези изисквания", заяви Веселин Божков.
Той препоръча да се сключват абонаментни договори за по-кратки срокове, защото иначе потребителите не могат да се възползват от подобни промени, както и при сваляне на цените на раговорите.
Топ Новини