Социалните мрежи отдавна са провъзгласени за медии

Все повече предавания събират на живо във фейсбук въпроси към гостите си

Социалните мрежи отдавна са провъзгласени за медии. Понякога съобщават доста по-бързо събитията, защото почти навсякъде има очевидец със смартфон. Неговият туит, статус, снимка или видео обикаля за секунди целия свят и понякога е използван от вестниците, телевизиите и радиостанциите.


В България отдавна е разпространено и гледането на телевизия на два екрана - освен телевизионния хората използват своя лаптоп и таблет, най-често за обратна връзка. Все повече предавания събират на живо във фейсбук въпроси към гостите си, а някои риалити формати дори предлагат гласуване за елиминация или класиране на участниците през социалните мрежи.


„Когато напишете някакъв отзив във фейсбук или туитър, вие го пишете. Няма емоция в писането. Може да напишете „Гол“, но няма как да го изкрещите. Най-много да сложите емотикони“, споделя пред „Труд“ италианката Емануела Цаконе. Тя и още 10 нейни съмишленици са създали ново приложение на социалните мрежи, предназначено ексклузивно за спортни фенове, и вече дори са направили първия си милион от него.
Техният продукт се нарича tok.tv. Представлява приложение за смартфон, посредством което може да се свържат гласово до четирима различни потребители, отдалечени един от друг, и да обсъждат любимото си тв шоу. Засега приложението се използва основно от футболните фенове. Какво по-хубаво от това приятели, които гледат мач отделно, да могат заедно да коментират, скандират и псуват играта на терена!