3-секундно правило, с което трябва да започвате всеки телефонен разговор

Какво съветва експертът по кариерно развитие Дани Тубин

Когато звъните на някого по работа, какво е първото нещо, което казвате след „Добър ден“? Обикновено това е: „Мога ли да говоря с Х?“. На което отсрещната страна се принуждава да отговори с: “Кой се обажда?“ А само за три секунди можете да се представите в по-добра светлина, ако просто... кажете името си веднага, пише Експерт бг. Това съветва експертът по кариерно развитие Дани Тубин в новата си книга „Wait, How Do I Write This Email?”.Ето как трябва да започне един разговор според него:
- „Добър ден.“
- „Добър ден, казвам се Ваня Иванова и съм от фирма Y. Там ли е Стоян Петров?
- „Изчакайте момент, ще Ви свържа.“
- „Благодаря.“
Виждате ли разликата? Звучите далеч по-уверени, ако веднага се представите, а и съкращавате разговора.
В света на бизнеса се налага постоянно да впечатлявате партньори и началници. Правилното представяне може да ви се вижда дребен детайл, но ще ви донесе червена точка, най-малкото защото няма да бавите излишно отсрещната страна.