Разлог въведе нови електронни и данъчни услуги

Граждани могат да подават онлайн заявления за 20 услуги

Подобрението на услугите за гражданите прави Община Разлог. На жителите на града  и населените места администрацията предлага обслужване чрез сайта на общината.  В секция „Е- Услуги“ на общинския сайт, хората могат да подават онлайн заявления за 20 услуги, сред които са гражданско състояние, териториално и селищно устройство и  услуги в областта на местните данъци и такси.

Община Разлог въведе и принципите на комплексното административно обслужване (КАО). За целта е наложено служебно събиране на доказателства, предоставяне на административни услуги чрез различни канали и автоматизиране на процесите по предоставянето им. Същевременно в офиса на общината могат да бъдат подавани искания за издаване на удостоверение за наличие или липса на задължения от органите по приходите, без да е необходимо да се ходи до съответната териториална дирекция на НАП, за снабдяване с документа.

От 2013 г. в кметствата на  всички населени места в община Разлог се заплащат  местните данъци и такси, а от този месец могат да се подават и заявления за различни административни услуги, извършвани в общината. Готовите документи също ще се получават в кметствата.  Това ще улесни жителите на населени места, като им спестява време и средства за пътуване до града.

Нова е и услугата за заплащане на местни данъци и такси през различни места-с пощенски запис или в клоновете на Изипей в цялата страна. На интернет страницата могат да  бъдат проверени задълженията към бюджета на ОбА-Разлог за местни данъци и такси. Справката се прави с персонален идентификационен код.

                         СПИСЪК НА ЕЛЕКТРОННИТЕ УСЛУГИ 

  1. Издаване на удостоверение за наследници;
  2. Издаване на удостоверение за раждане – дубликат;
  3. Издаване на удостоверение за сключен граждански брак – дубликат;
  4. Издаване на преписи на удостоверения или на препис – извлечения от съставени актове за гражданско състояние;
  5. Издаване на удостоверение за съпруг/а и родствени връзки;
  6. Издаване на удостоверение за родените от майката деца;
  7. Издаване на удостоверение за идентичност на лице с различни имена;
  8. Издаване на удостоверения за факти и обстоятелства по ТСУ;
  9. Издаване на удостоверение за търпимост;
  10. Издаване на констативни протоколи и удостоверения за степен на завършеност на строежи;
  11. Удостоверения за идентичност на урегулиран поземлен имот;
  12. Издаване на скица на недвижим имот;
  13. Издаване на виза за проектиране по чл. 140 от ЗУТ;
  14. Издаване на удостоверение за административен адрес;
  15. Издаване на данъчна оценка по чл.264,ал1 от ДОПК;
  16. Издаване на данъчна оценка по Приложение 2 от ЗМДТ;
  17. Удостоверение за наличие или липса на задължения;
  18. Удостоверение за декларирани данни;
  19. Подаване да данъчна декларация;
  20. Искане за издаване на документи (MДТ).