Избрани Новини
Карл Лагерфелд отваря моден хотел в Макао
10-03-2014, 19:34
Автор:Елза Парини
Още по Темата:Карл Лагерфелд иска да се ожени за котката си
По какво си приличат Лили Иванова и Карл Лагерфелд?
Карл Лагерфелд отбелязва 79-ия си рожден ден
Карл Лагерфелд: Пипа Мидълтън е грозна!
Адел отвърна на Карл Лагерфелд: Горда съм с тялото си
Шанел с модна колекция в супермаркет
Съдът наказа с пробация търговка на "Шанел" менте
Продават "Ферари" и "Шанел" менте в София
Versace, Bulgari и Аrmani отдавна навлязоха в туризма
Дизайнерът на Шанел Карл Лагерфелд планира да навлезе в дълбоките води на туристическата индустрия след подписването на сделка за проектиране на хотел носещ неговото име в Макао.
Имотът с 270 стаи се очаква да отвори врати през 2017 г. в 20 етажната кула на Lisboa Palace (Двореца Лисабон) в анклава на хазарта в южната част на Китай.
"Цял хотел , проектиран от мен. Случва ми се за първи път. Мисля, че идеята е страхотна ", каза Лагерфелд.
Съобщението идва след като дизайнера стресна посетителите на модно ревю на Шанел в Париж миналата седмица като проведе шоуто си в пресъздаден в пълен мащаб супермаркет с маркови хранителни стоки Шанел.
Комплексът Lisboa Palace също ще включва и едноименен хотел Versace проектиран от модната марка бе обявено от SJM през септември.
SJM е основана от магната Стенли Хо , който държеше монопол върху хазарта в Макао до 2004 . Ho прехвърля повечето от 32% си дял в компанията майка SJM е Sociedade de Turismo e Divercoes dе Macau на неговите роднини през 2011 година.
Конкуренцията се засилва с включването на останалите големи играчи в бранша, които също отварят казина.
Лагерфелд е главен дизайнер на модните къщи Chanel и Fendi, а също има и свой собствен лейбъл. Освен дрехи той е проектирал и консервната кутия на Diet Coke .
Хотелът в Макао се разработва под неговата собствена марка - Karl Lagerfeld Greater China .
Комплексът в квартал Cotai Macau ще има казина, ресторанти и търговски обекти и над 2000 хотелски стаи, според SJM .
Никакви финансови подробности около сделката не са разкрити.
Редица други модни дизайнери вече пуснаха хотели със своя печат по целия свят, включително и Armani, Versace и Bulgari, които наскоро отвориха едноименни хотели в Азия.
Азия остава водеща туристическа дестинация като международните посетители в Азия и Тихоокеанския регион продължават да растат.
Миналата година посетителите се увеличават с шест на сто през юни 2013 година.
Приходите на Макао, единственото място в Китай където хазартът е законен, през 2012 година се оценяват на 38 млрд. долара от хазарт, което шест пъти повече от Лас Вегас.
Топ Новини