Хотелиери искат откритите заведения в Слънчев бряг да работят до 23,00 часа

Хотелиери в „Слънчев бряг” ще предложат на общинския съвет в Несебър, това лято всички открити заведения в курорта да бъдат с ограничено работно време до 23,00 часа, с цел ограничавене на шума и осигуряване спокойствието на почиващите туристи. Това каза Елена Иванова, председател на Управителния съвет на „Съюза на собствениците”-Слънчев бряг. От Съюза настояват Община Несебър и полицията да вземат драстични мерки относно спазването на режима и да се налагат строги санкции на нарушителите. Миналото лято ограничението беше до 23,30 часа. Тогава са съставени 400 акта на заведения за шум, каза хотелиерът Веселин Налбантов. След проверката на органите обаче собствениците на заведения отново пускали музиката. Той каза, че полицията и общината си прехвърлят отговорността една на друга и въпросът с шума стоял нерешен с години. Хотелиерите посочиха и проблема с липсата на двулентов път от Летище-Бургас до курорта „Слънчев бряг”, проблеми с джебчийството и кражбите, проблеми с незаконните преместваеми обекти, решаване на въпроса с адресната регистрация на постянно живеещите в комплекса. Хотелиерите от Съюза настояват и за повече средства за реклама на летните курорти като туристическа дестинация на чуждите пазари. Бизнесът иска поне 1 процент от приходите от туризъм да отиват за външна реклама.”Вече от няколко години нямаме участия на големите международни борси в Лондон, Берлин, Москва и др., което беше станало традиция за Съюза на собствениците преди това. Причината е както финансова, така и свързана с очакванията на съвместния проект мужду нас и Община Несебър по програмата „Регионално развитие”, според който заедно с трите общини - Бяла, Долни Чифлик и Несебър трябваше да изработят нови рекламни материали и да се осъществят съвместни представяния на 4 големи туристически изложения в чужбина. Това, по проект, трябваше да се случи през 2013 и 2014 година. За съжаление обаче, бенефициентът на проекта –Община Несебър все още не е провела обществените поръчки за изработвонето на рекламните материали. Не е ясно и кога ще стане това поради адекватна информация от общината”, посочи Иванова.