Без най-зрелищните конкурси за красота тази година

„Мис България” и „Мис Варна” отложени тази година

"С огромно съжаление трябва да призная, че конкурсът "Мис Варна" няма да бъде провеждан тази година". Това заяви пред Varnautre.bg собственичката на агенция "ВИП Фешън Груп" и притежател на лиценза Мира Матеева.

Като основна причина за отлагането Матеева изтъква факта, че тази година трябваше да бъде десетият конкурс "Мис Варна" организиран от нейната агенция. И тъй като ще бъде юбилеен за фирмата  желанието е да бъде още по-зрелищен и ефектен.


Мира Матеева

"За този десети юбилеен за нас конкурс ние заложихме много по-голям бюджет от досегашните, имахме идея темата на спектакъла да бъде България и нашето национално богатство, но стана ясно, че за по-голям бюджет ще трябва да поработим двойно, за това отлагаме десетият конкурс за следващото лято", допълни Мира Матеева.

За съжаление, нестабилната ситуация в страната затруднява набирането на средства от спонсори и досегашните финансови партньори на конкурса признават, че тази година няма да могат да подпомогнат изданието подобаващо.

От както Мира Матеева организира конкурса той определено се превърна в най-пищният по родното Черноморие. Зрелищният спектакъл успя да засенчи дори конкурса "Мис България". Провеждан на една от най-ефектните сцени върху вода плюс зашеметяващи визуални ефекти, уникална хореография и тематични тоалети, модният шоу спектакъл "Мис Варна" привлича хиляди ценители на женската красота всяко лято.

За десет години, това е и единственият конкурс за красота, който не е опорочен и разтрисан от скандали.

От сцената  на този парад на красотата започнаха модна кариера едни от най-красивите модели в България."Миналогодишната победителка Жаклина Братанова ще се радва още една година на короната, за нея това е късмет", шегува се със ситуацията  Матеева.

По традиция "Мис Варна" се провежда през втората половина на месец август, но ще трябва да изчакаме 2015 г. с надеждата за по-добро лято.

Националният конкурс „Мис България” също е застрашен от провал, Жени Калканджиева не можа да събере достатъчно красиви кандидатки на предварителните кастинги. Модните експерти признават, че ранният подбор е  минал при много слаб интерес  и липса на желаещи да се състезават за короната.

Лошата слава натрупана през последните три години, когато конкурсът бе превърнат в пошло риалити шоу, отблъсна и спонсорите. Повечето сериозни компании не искат името им да бъде обвързано с подобно зрелище, това тотално съсипа шансовете за провеждане на „Мис България 2014”.

След като от „Ноу Фрейм” експлоатираха марката „Мис България” за три години сега тя е изоставена като сираче на произвола на съдбата.