4 навика за успех преди сън

Ще можем да се насладим на малко истинско спокойствие

Какви навици можем да затвърдим, за да сме по-работоспособни, но и да има резултат, който ни удовлетворява?

 

Ето 4 навика, които имат хората, осъществяващи винаги своите стремежи и мечти!

 

1. Поне половин час преди да заспим, можем да анализираме как е протекъл денят ни. Направили ли сме стъпки към по-добри резултати, пише beu.bg.

Стив Джобс например е ревизирал постигнатото през деня, са посочвали негови роднини. Винаги прекарвал време, ревизирайки дали е успял да постигне целите си за деня и дали предвижвал напред дългосрочните си планове.

 

2. Преди да си легнем може да си напишем три най-добри неща, които сме успели да реализираме през деня. Можем да си отбележим обаче и още три, които ще осъществим и в утрешния ден.

 

Проучване неотдавна показа, че хората, които преди сън отделят по няколко минути, за да си спомнят най-хубавите неща, които са им се случили през деня, имат по-пълноценен сън. Така успяват да се заредят с положителна енергия, осигуряваща им спокойствие и удовлетвореност. А когато отчитаме предварително нещата, които планираме за следващия ден, умът ни да усеща спокойствието и хармонията, която ни помага да заспим по-бързо.

 

3. Много успели хора четат преди сън поне 20 минути. Това действа релаксиращо, разширява мирогледа и обогатява знанията и уменията във воденето на работата напред.

 

4. Вечер, поне час преди сън да изключим всичко дигитално.

 

Така можем да се насладим на малко истинско спокойствие, на тишината, която ще успокои постоянната свързаност с телефона, телевизора... И ще се настроим към пълноценната почивка, от която организмът има нужда, за да сме свежи на сутринта.



Снимка на Деня

Зимни нюанси от плевенския парк "Кайлъка"