Избрани Новини
Десетки семейства платиха стотици левове за провален Великден
22-04-2014, 11:17
Автор:DobrichUtre
Още по Темата:Пуснаха супер оферти за тънки почивки на море
Ранни записвания смъкват 20% от цената на летните почивки
160 души бяха блокирани в хотел четири звезди в село Чифлика без вода, но с мухъл. Гостите не успяха да си върнат парите, въпреки че извикаха дори полиция, съобщи Нова ТВ.
В събота сутринта хората осъмват без вода, след като е валяло цяла нощ. Всички очакват търпеливо аварията да бъде отстранена и Великден да започне официално. Това обаче така и не се случва въпреки увещанията на персонала, че водата идва всеки миг.
Към 18:00 часа спонтанно хората, платили по стотици левове за почивката си, се събрали във фоайето на четиризвездния хотел. Оказва се, че проблемът не е за първи път. За това свидетелства и книгата за оплаквания и похвали. Вода не е имало и за хората, почивали в четиризвездния хотел два дни по-рано, както и за тези, платили пакет за националния празник 3 март.
Книгата за оплаквания и похвали разказва и друго. Още през 2012 година гостите са описали мухъла и условията в басейна.
Около 18:30 часа всички тоалетни вече са използвани без течаща вода. Следва предплатената от гостите вечеря. А вода все още няма.
Според служителите на четиризвездния хотел проблемът с водата е извън сградата, дори извън Чифлика, а те са уведомили кмета и всички институции. Управителят го няма. Част от гостите се опитват да сигнализират Комисията за защита на потребителите, други звънят на телефон 112.
След 19:00 часа гостите решават да си тръгнат и искат да им бъдат върнати предплатените суми. Пари обаче няма. От хотела обещават да ги преведат по сметката на всеки в първия работен ден. След като става ясно обаче, че пари няма да има, хората викат полиция. Оказва се, че полицаите не могат да направят повече от това да напишат докладна по жалбата на хората.
За част от гостите това приключение свършва на път за родните им места. За други - в съседните хотели в Чифлика. Там вода има и никога не е спирала. Оказва се, че всеки е намерил решение сам, защото от четиризвездния хотел нямали практика да уреждат свои гости другаде.
Екипът ни потърси по телефона управителя. От рецепцията ни оставиха да очакваме обаждане от неговия адвокат. А недоволните клиенти подготвят иск в съда.
Топ Новини