Избрани Новини
Най-големият фестивал на креативната индустрия в България започна в Пловдив
08-06-2018, 13:42
Снимка:Община Пловдив
Автор:plovdivutre
Още по Темата:Най-известният пловдивски занаятчия-ножар отбеляза 70-годишен юбилей
Пловдив е град на финансовата устойчивост за 2017 година /снимки/
Етносите в Пловдив се събират на ритуална вечеря ифтар /снимки/
Фонд “Научни изследвания” ще се срещне с Пловдивската научна общност
За трета поредна година градът е домакин на престижния форум
Пловдив е домакин на 19-тото издание на най-големия български рекламен фестивал ФАРА, който цели да отличи творческите постижения на агенции и рекламодатели през изминалата година. Той се провежда в Дома на културата „Борис Христов“ от 7 до 9 юни. От тази година фестивалът е част от официалната програма на „Пловдив – Европейска столица на културата 2019“.
Събитието в Пловдив беше открито от Николай Караджов, изпълнителен директор на Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА), която е и организатор на фестивала.
Форумът представя най-добрите рекламни формати и кампании, създадени в България и реализирани в страната или в чужбина през 2017 и 2018 година. Предстои в събота да бъдат връчени и наградите от приключилия вече конкурс, организиран от фондацията, за плакат на тема „Заедно за Пловдив 2019“.
Дванадесет от предложенията на финалистите в конкурса могат да се видят в изложба на площад „Централен“. Името на победителя ще бъде обявено в началото на гала церемония на 9 юни в Дома на културата.
В рамките на тазгодишното издание близо 600 представители на комуникационните агенции демонстрират постиженията си в 26 различни категории: „Аудио-визуални форми и копирайтинг“, „Художествено оформление и дизайн“, „Дигитални форми и креативно използване на медиа“, „Кампании“ и др.
Освен вдъхновяващо съревнование на креативни идеи, ФАРА е и престижен форум за обучение с международни лектори и „сверяване на часовника“ с тенденциите в индустрията по света.
Лекционният панел тази година е под мотото „Креативност и ефективност“ и включва авторитетни имена с богат практически опит и награди от международни фестивали от ранга на Cannes Lions.
С най-много заявки тази година във ФАРА участва агенцията guts&brainsDDB - общо 53, с 45 кандидатури е All Channels Advertising, следвана от Tribal Worldwide Sofia с 37 и Noble Graphics с 36. Категориите с най-много заявки пък са традиционно "Художествено оформление" и "Форми на директен маркетинг".
Топ Новини