Спряха тока на клиент, платил през банка

Парите дадени, шалтерът дръпнат

Пореден сигнал, свързан с EVN. Казусът е с пловдивчанин, който плащал задълженията си за електричество чрез банкова сметка. Открих я, за да пестя време. Банката има право да извършва плащанията от мое име, разказа за Plovdivutre.bg мъжът, който живее на ул. Самара №9 в кв. Кършияка.

На 12 януари клиентът получава информация, че дължи сметки на стойност 190 и 130 лева. От банката е уведомен, че те са погасени.

На 14 януари токът в жилището му е спрян. Обяснението на EVN било, че е нужно повече време да се обработи информацията за платените сметки.

Минали са два дни. Колко им трябва, за да се справят, пита господинът. И не стига, че всичко е платено, както си му е редът, и наглостта им да спрат тока, а и за да бъде пуснато електричеството трябва да дам още 20 лв. такса за включване, коментира потърпевшият.

 

Изпратете вашето оплакване от EVN. Екипът на Plovdivutre.bg събира историите на недоволни, опарени, ощетени. Чакаме обаждания на тел: 0879 951 552. Сигнали получаваме и на електронната ни поща plovdivutre@gmail.com.